بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 190: باید چه کار کنم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک با کراتینین 190: باید چه کار کنم

من یک بیمار از بیماری کلیه پلی کیستیک هستم، و در حال حاضر سطح کراتینین است تا 190، اما هیچ علائم دیگر. من می خواهم به دانستن آنچه که من در حال حاضر؟

کراتینین 190 بالاتر از سطح نرمال، سیگنال خطرناک است. شما می دانید، بیماری کلیه یک نوع بیماری مزمن پیشرونده است، اما زمانی که کلیه ها به یک حد معینی آسیب دیده، شما افزایش کراتینین را ببینید. بنابراین، حتی سطح کراتینین است تنها 190، اما آن را نیز نشان می دهد که کلیه خود را تا حدی آسیب دیده است.

بنابراین پیشنهاد من برای پرونده شما - برای پیدا کردن یک راه موثر برای جلوگیری از رشد کیست و کاهش کیست، آن را برای عملکرد کلیه خود را مفید باشد. علاوه بر این، به استفاده از برخی داروهای خاص به منظور حفظ عملکرد کلیه فعلی شما و جلوگیری از پیشرفت بیماری کلیه پلی کیستیک. در غیر این صورت، دیر یا زود، کلیه های شما به شدت آسیب دیده و کراتینین خود را افزایش دهد کاملا.

چه درمانی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است؟

Osmotherapy به طب چینی میکرو به عنوان یکی از نوآوری های از طب گیاهی چینی سنتی، آن را می توانید رگ های خونی گشاد، سرعت بخشیدن به جریان خون بر روی دیوار کیست و کیست بهبود نفوذپذیری، در نتیجه کوتاه و کاهش تعداد کیست. این تکثیر سلول های اپیتلیال جلوگیری از، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش می یابد. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش می یابد، اندازه کیست تدریج کاهش می یابد، که در اطراف را کاهش می دهد فشرده سازی از بافت ها، بهبود می بخشد و بلوک های پیشرفت فیبروز کلیوی. علاوه بر این، پس از ناپدید شدن کیست آسان نیست به تکرار، و علائم به طور کامل ناپدید می شوند.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید به کنترل کلیه پلی کیستیک خوب است، شما می توانید با ما ارسال ایمیل و یا یک پیام Asya.yue@mail.ru زیر، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند را ترک کند.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: